054-2132584 dorbnot@gmail.com
בחרו עמוד

טוב כולם אומרים ש"התוכן הוא המלך" אבל ביננו, כתיבה של תוכן זה כן דבר שדורש השקעה. אז למה בכל זאת לעשות את זה? קבלו 3 סיבות מצויינות: 

1.    מעריכים שהיום 60% מתהליך השיווק מכירה נעשה עוד לפני שיחת המכירה –בגוגל, בפייסבוק, באתרים, פורומים ובמיילים כמובן. תכנים שונים מלווים את הלקוח בשלבים שונים – יש כאלו שמעלים את המודעות שלו לבעיה, אחרים שמדברים על הפתרונות הקיימים וכאלו שקוראים לו במפורש לבחור דווקא בנו. בכל שלב יש ללקוח שאלות שהתשובות אליהן יקבעו אם וממי הוא יקנה. התוכן שנפרסם הוא ההזדמנות שלנו להיות אלו שנותנים את התשובות האלו.

2.      במוצרים ובשירותים שנראים כדומים אחד לשני תוכן יכול להיות הדבר היחידי שיבדל אותנו בעיני הלקוח (במלים אחרות יענה לו על השאלה "למה דווקא אנחנו?").

3.      קידום בגוגל – ככל שיש לנו יותר תוכן טוב גוגל יקדם אותנו גבוה יותר. (מה זה תוכן טוב? חלפו הימים שבהם היה מספיק לכתוב 12 פעמים במאמר את מילת המפתח כשמה שמסביב לא ממש מעניין. האלגוריתם של גוגל כל הזמן מתקדם ולומד לזהות מה אנשים באמת מגדירים כתוכן טוב שעוזר להם ומעניין אותם וזה רק ילך ויעשה מדוייק יותר. אז כדאי להתחיל אתמול כי גוגל מאוד אוהב כשיש לנו הרבה היסטוריה).

 

וסיבה נוספת שהיא מבחינתי ה-סיבה לכתוב  – אני מאמינה שכשאנחנו מביאים לקהל היעד שלנו תוכן שהוא חיוני ורלבנטי לו, אנחנו מתחילים לקחת תפקיד משמעותי בחייו. שזו אגב, בדיוק הסיבה שבגללה רבים מאיתנו הקימו את העסק, נכון?

 

אז אם חלק מהסיבות האלו או כולן מדברות גם אליכם – רוצו לעשות תוכן!


ליצירת קשר איתי:
טלפון נייד: 054-2132584
במייל: dorbanot@gmail.com

תמיד תוכלו להצטרף אלי גם בפייסבוק. לחצו כאן
https://www.facebook.com/milimkedorbanot