054-2132584 dorbnot@gmail.com
בחרו עמוד

הכותרת שלמעלה היא לא שלי – היא הומצאה כנראה על ידי הקופריטיירים הטובים בעולם שעזרו לבחור בשם ברק אובמה לעבור דירה לבית הלבן.

כמובן שבמבחן התוצאה הסיסמא הזו עבדה בגדול אבל אני חושבת שהגדולה שלה היא שהיא מתאימה כמעט לכל דבר. הרי  זה בעצם מה שכולנו מנסים להבטיח ללקוחות שלנו. 

שינוי. לטובה. שינוי גדול. שינוי משמעותי, ועדיין –  כזה שהם יכולים להאמין בו.

כי אם אנחנו מבטיחים ללקוחות שלנו משהו שהם לא מאמינים שיכול לקרות  – הוא באמת לא יקרה או לפחות לא איתנו.

 

לפני כשלושה שבועות סיימנו את התוכנית המופלאה "לכתוב כדי למכור" של האחת והיחידה (רוזין רוזנבלום כאילו דא?). 

בארוע הסיום היו שתי הרצאות. 

הראשונה – של רוזין. רוזין סיפרה לנו על השינויים התודעתיים שהביאו אותה ואת העסק שלה לפריצת הדרך המדהימה של השנה וחצי האחרונות. היא התחילה דווקא מהלפני – סיפרה על כאביה בכעלת עסק קטן, על משפטים מחלישים שאמרו לה ואמונות מגבילות שהחזיקה בהם ואז עברה למנות את התובנות שעזרו לה לעשות את השינוי.

ההרצאה השניה היתה של יואל שרון. יואל שרון ידוע בעיקר כמייסד עמותת "אתגרים" ובאופן כללי הייתי מגדירה אותו כאיש ואגדה. הוא סיפר על עצמו –  איך כבר כנער לא ידע לקבל "לא" כתשובה ואיך העוצמה המדהימה הזו הלכה איתו לאורך האתגרים המאוד לא פשוטים שפגש בחייו. מדי פעם, מאוד בקטנה, יואל הזכיר מקומות בהם התפתה להשאר באזורי  הנוחות של עצמו אבל המהירות שבה החליט לצאת מהם לא השאירה ספק שזו לא הדרך שלו. זו היתה הרצאה מאלפת ומרגשת ובסיומה הרבה מאוד אנשים הודו ליואל על ההשראה.

נפעמת ככל שהייתי מאישיותו ומסיפור חייו המדהים של יואל את ההשראה התקשיתי למצוא. אין ספק מדובר ב – winner אבל ככזה הוא סווג אצלי מיד בקטיגוריית "טוב, אבל אני לא כזאת". ולכן, לא מצאתי את עצמי בסיפור שלו  – כי מה הקשר בין הדברים שהוא הצליח לעשות (והוא הצליח!) אלי.  מבחינתי היה כאן סיפור על אדם שיכול להזיז הרים ששום דבר לא יכול לעצור אותו. לא היה כאן סיפור על שינוי ובטח לא על שינוי שאני יכולה להאמין שיקרה גם לי. 

אני רואה את זה הרבה, בעיקר אצל מאמנים אבל לא רק – קישורים לסרטונים שונים על אנשים עם מוגבלויות ואילוצים שונים שבכוח הרצון החזק שלהם התגברו על מכשולים כנגד כל הסיכויים. אני יודעת שהרבה אנשים מסתכלים על התכנים האלו ואומרים "אם הוא, עם נתונים שלו, הצליח, אין שום סיבה שאני, עם נתוני פתיחה הרבה יותר משופרים, לא אצליח גם".

היכולת להזדהות היא בעיני תנאי מפתח לאמון שאנחנו נותנים בנותן שירות מסויים. ולכן, סיפורי הצלחה קיצוניים יכולים לשכנע אותי רק כשאני מאמינה שהשינוי הזה שהתרחש שם יכול לקרות גם לי.  

ליצירת קשר איתי:
טלפון נייד: 054-2132584
במייל: dorbanot@gmail.com

תמיד תוכלו להצטרף אלי גם בפייסבוק. לחצו כאן
https://www.facebook.com/milimkedorbanot