054-2132584 dorbnot@gmail.com
בחרו עמוד

לפני שנתיים וחצי עברנו לרחובות. חצי שנה קודם, במשך 4-5 ימי שישי, הגענו לרחובות לסיבובי גנים אינטנסיביים כדי לבחור לרועי את הגן המושלם לשנה הבאה. ראינו לפחות 10,000 גנים ובכולם חזרה השאלה "אבל למה לעבור מהרצליה לרחובות?".

גם בגלל זה אבל אולי לא רק, הרבה זמן אחרי שכבר הרגשתי ברחובות בבית, עדיין, בכל פעם שהייתי מספרת למישהו שאני גרה ברחובות הוספתי תמיד שעד לאחרונה גרנו בהרצליה. 

מכירים את זה? גם לכם יש אמירות כאלו שתמיד יהיו מלוות באמירה נוספת, חצי מתנצלת, שנועדה לטשטש את הרושם הלא טוב שאתם מאמינים שהן יוצרות?

האם כשאתם כותבים את העסק שלכם גם אתם מזכירים, (כבדרך אגב כמובן), פריטים ביוגרפיים שונים מההיסטוריה שלכם כדי לחפות על משהו במצב הקיים שהוא, אפעס, איך להגיד, לא מספיק טוב / נחשב / מקובל?

 – ואם כן, אז מה?

אז קודם כל לא נורא. זה טבעי וזה משהו שאנחנו עושים והרי אי אפשר אף פעם לדעת מי מהלקוחות שלנו יתרשם מזה שפעם עבדנו בהיי טק או שיש לנו תואר שני במנהל עסקים (סתם דוגמא לא קשורה אלי כמובן בשום צורה….).

ונכון שאם אתם נותנים ייעוץ שיווקי בהחלט יכול להיות רלבנטי להגיד שהייתם פעם סמנכ"לי שיווק  ואם אתם עוסקים ברפואה אלטרנטיבית אזכור של לימודי הרפואה שלכם יכול להיות רלבנטי עבור הלקוחות שלכם . 

אבל, אני אומרת, תמיד תשאלו את עצמכם מהי הסיבה האמיתית שבגללה חשוב לכם להוסיף את הפרט ה"מפצה". אם זה באמת משרת את הלקוח וזו אחת הסיבות שבגללן הייתם רוצים שיבחר בכם  – לכו על זה.

אבל אם זה לא –  אם זה שם בשבילכם, כי אתם מרגישים שרק מה שאתם היום זה "לא מספיק" – אז…

…זה גם בסדר – כל עוד אתם מודעים לכך. ואולי, יום אחד כבר לא תצטרכו להגיד את זה.  

ליצירת קשר איתי:
טלפון נייד: 054-2132584
במייל: dorbanot@gmail.com

תמיד תוכלו להצטרף אלי גם בפייסבוק. לחצו כאן
https://www.facebook.com/milimkedorbanot