054-2132584 dorbnot@gmail.com
בחרו עמוד

יצא לכם לקבל פעם מייל או מאמר של מעצב גרפי? אז לי יצא גם יצא והרבה פעמים שמתי לב שמסבירים לי שם למה המיתוג כל כך חשוב והכרחי לעסק שלי.

 אז בהתחלה באמת חשבתי שכנראה הרבה לקוחות לא מבינים כמה השרות שהמעצבים הגרפיים מציעים יכול לעזור להם.

אבל רגע…נראה לכם?

כאילו דא?

יכול להיות שרוב האנשים שמצטרפים לרשימת תפוצה של מעצב גרפי לא יודעים למה השירות שלו חשוב להם? ומה לגבי יועץ עסקי? או מנחת הורים? או מטפלת ברפואה סינית ?

ביננו? אני די בספק.

סביר להניח שמי שמצטרף לרשימת תפוצה של בעל מקצוע כן יודע פחות או יותר איך הוא יכול לעזור לו אבל אני לא בטוחה בכלל שלדבר שהוא צריך ממנו הוא קורא בדיוק באותו השם.  

למשל במקום להגיד "מיתוג" יכול להיות שאם נשאל את הקוראים הם יגידו שהם רוצים שהעסק שלהם ישדר רושם יותר מקצועי ו"גדול". ובמקום להגיד "אתר שיווקי מנצח" הם ידברו על זה שהאתר שלהם יביא להם יותר לקוחות.

אז לא חבל לבזבז את האנרגיות שלנו ושלהם וסתם להתפרץ לדלת שכבר פתוחה?  

זה הרי לא כל כך חשוב שהלקוחות שלנו ידעו להגיד שהם רוצים "מיתוג" או "בידול" או "אתר שיווקי" נכון?

ולמה לנסות לחנך את השוק (לפעמים צריך אבל זו עבודה מ-א-ו-ד קשה) אם הצורך כבר קיים ורק השמות הם אחרים?

אז מה כן עושים?

כשניגשים לכתוב טקסט הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא אל מי אנחנו רוצים לדבר ומה אנחנו רוצים להגיד לו. וחלק מזה זה גם לשאול את עצמנו מה הלקוח בכלל יודע על הפתרון שלנו.   

יש מקרים שבהם הלקוח באמת לא יודע בשביל מה הוא צריך אותנו  – ככה למשל אני הרגשתי בפעם הראשונה כששמעתי את המילה "פייסבוק".

אבל ברוב המקרים הלקוח כן יודע ובעיקר – מרגיש מה חסר לו או מה הוא היה רוצה שיהיה לו יותר. ואז התפקיד שלנו הוא לא לחנך אותו אלא לשכנע אותו לתת לצורך הזה עדיפות או לבוא ולרכוש את הפתרון דווקא מאיתנו.

ואיך עושים את זה?

בנחישות וברגישות ( J)…

…מבטיחה להגיע גם לזה בפוסטים הקרובים.

טוב מקווה שעזרתי לכם כאן היום  – אשמח אם תכתבו לי כאן למטה אם כן. ואם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לשאול אותי ואני מבטיחה לענות.   

ליצירת קשר איתי:

טלפון נייד: 054-2132584
במייל: dorbanot@gmail.com

תמיד תוכלו להצטרף אלי גם בפייסבוק. לחצו כאן
https://www.facebook.com/milimkedorbanot